tisdag 31 augusti 2010

Strax dags...

att åka till sjukhuset. Känner dock på mig att det inte blir av idag ändå. Har början på rethosta, det börja redan så smått igår men det har inte blivit bättre tycker jag. Dessutom harjag sovit dåligt. Varit ledsen då jag kännt att det kanske inte kommer att gå idag men samtidigt så är det ju så att om jag väntat så här länge så kan jag vänta ett tag till OM Dr. Jan säger så. Det är han som har beslutet i sin hand.

Känns ändå lite jobbigt. Jag har ju ställt in mig på detta nu idag och så kommer detta. Förkylningar kan ju hålla isig hur länge som helst det vet ju alla....sucka ja...

Vi får väl se på....

Kramen

1 kommentar:

  1. Jag tror inte att han ställer in det idag när det blev ja igår. Hade han varit osäker så hade han sagt nej redan igår för att kunna hinna ge någon annan tiden. Förhoppningsvis ligger du alldeles snart på operationsbordet. Lycka till idag nu *kram*

    SvaraRadera