tisdag 10 augusti 2010

Syskonkärlek på vårt vis...

Spenderade kvällen hos syrran då mina bröder kom dit för att hjälpa henne med stuprännorna runt huset. Ja, det behövdes sannerligen. Vet inte vad man skulle sagt till konstapeln om han undrade vad det var för växter som växer sig så höga i en stupränna annars...

Sedan bjöd min lillebror på pizza. Jag & Fröken J var där. Min storebror, hans fru och lilla 2åringen. Jättetrevligt hade vi. Alltså det finns ingen som kan återberätta en historia så som min lillebror. Han gör det så himla roligt och vi skratta så vi fick ont i magen när han berätta äventyret med hur hans semesterresa till Spanien varit. Snälla nån... Jo, jag kom på en som kan berätta som lillebror - min pappa berättade som lilebror gör...

Efter alla gått hem, allt var undandukat och diskmaskinen påsatt så la vi oss på sängen en stund sis & jag. Då började ungarna prova kläder till höger & vänster. Sen bjöd de på show. Och vilken show sen. De är för härliga, underbara och älskliga våra tjejer!! Älskar de SÅ!!! Så skratta vi mer och rev av applåder för det hade de verkligen förtjänat.

När vi kom hem? tja, kl var väl 23.34...

Go´natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar