måndag 30 augusti 2010

Herr A & pengar...

Idag fick Herr A en present på posten. 200kr från sina kusiner i Mellösa. Han fick 200kr av farmor & farfar tidigare så nu hade han ju då 400kr. Mannen sa när han skulle hämta de efter skolan att han tar med de för att köpa nya Wii spel och sen till McD. Sagt å gjort.

De styrde kosan till Mediamacht (eller hur det nu stavas) och där köpte Herr A Lego Indiana Jones på Wii. Mannen berättar att Herr A stegade fram till kassan, räknade upp "100, 200, 300, 400." Sen sa han: "Nu kanske ni inte tror era ögon nu, men här ligger 400kr"

Har jag sagt att han är SÅ GOD!!! De i kassan vart väldigt imponerade, vem hade inte blivit det menar jag. Och när de sa att det blir 399kr då hade Herr A sagt att då skulle han minsann ha 1kr tillbaka. Tror ni de vart impade då eller????

Sen köpte även Fröken J ett spel och hon fick dessutom sin favvokepa tillbaks idag med posten. Ett paket från Ullared. Fröken J tappa ju bort den när vi var där i torsdags. Tusen tack till killen därnere på kundtjänst. Vilken kille!!!

En bra dag är nu till ända. Jag ska alldeles strax gå in i duschen och duscha med Descutan. Ta på en ren pyjamas och sen krypa ner i renbäddad säng. För att imorgon vakna, duscha med Descutan igen och åka hemmifrån 6.15 (då syrran hämtar mig). Vi får väl se om det blir nån op imorgon. Har lite rethosta som jag motar i grind men jag vet inte jag.... Vi får väl se vad Dr. Jan säger imorgon. Hoppas hoppas....

Kramen

Och nu dröjer det nog ett tag tills jag kan blogga igen så ha det så gott tills vi hörs igen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar