måndag 30 augusti 2010

Väntan....

Jaha, då har man varit på sjukhuset idag. Dr Jan skulle titta på armveck och magen och det såg bra ut tyckte han. Om min förkylning sa han att om den inte blir värre så är det ok. Jag har ju inte ont i halsen eller hosta. Än... Kommer väl nu då é klart. Men jag ska fan mota allt i grind. Ligga nedbäddad och vila. Dricka varmt och bara ta det lugnt. Ja det vet man ju hur det blir med det. Mannen vill mysa och jag har tusen saker som jag borde göra.... Suck ja...

Måste verkligen packa nått sen också. Har ännu inte gjort det. Frågade lite idag om vad man ska ta med sig och fick lite bra tips. Så jag får väl snart sätta igång och packa sig lite då....först ska jag sätta på kaffet och laga min väst. Sen ska jag smsa lite och ringa sis....Vila skulle jag ju också...just det....hm...

Kramen

1 kommentar:

  1. Hej Inger, kul att se att du hittat till Min blogg och att du kommenterat lite.

    Jo jag är nog lite intresserad av din Modifast, men jag ser att du opererar dig imorgon och jag läste inte ditt inlägg förrän idag. Det kan ju bli lite tajt med tid att hinna skicka det.
    Eller vart utanför Gbg bor du? Vi kanske bor åt samma håll? Jag bor utanför Borås?

    Vad ska du ha för påsarna? Hur många portioner?

    SvaraRadera