söndag 15 augusti 2010

2 veckor kvar...

Jah, då var det bara två veckor kvar till operation. Och det känns? Tack bara bra. Visst undrar jag om det här är det som är rätt för mig. Min goda vän P ska just börja med LCHF och det fick mig att börja fundera på (igen) om jag kanske bara ska skippa open och börja med LCHF istället men NEJ. Det är op för mig som gäller. Sen kan jag äta så där ändå efteråt. Ja, inte direkt efter open för då är det viss kost som gäller och bara det. Men efter ett tag då hade jag tänkt att försöka minska den här familjens intag av pasta, ris, pasta, potatis, pasta och bröd....hm....

Blir nog inte helt lätt då Herr A är en sucker for toast varje morgon och till kvällsmat. Men så är han ju underviktig också... Jaja det blir nog bra med det. Nya matvanor ska det bli hur som helst. Eller som min vän sa "det är inte en diet det är en livsstil" something like that!!

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar