fredag 6 augusti 2010

Ännu en dag...

Idag. En trist dag. En grå dag. En väldigt o-rolig dag. Verkligen....

Alltså har jag inget gjort. Igår var dessto roligare. Min syster och hennes två barn kom på middag vid ½ 8 och jag bjöd på kycklingfilé & champinjoner i kokosmjölk & ris. Väldigt gott - sa de. Jag äter ju inte numer, bara dricker och det går ju...

Efter maten spelades det lite Wii och vid 9 såg vi på film ihop med massa popcorn & chips & dip. En väldigt lyckad kväll och det var verkligen jättemysigt.

Min man åkte upp till Stockholm igår för att provfilma för nuvarande jobb han har. Det gjorde han idag med men nu sitter han på tåget hem och vi ska in och hämta honomn 19.17 fast när jag tänker på´t så var det 13 minuter försent så ja....

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar