tisdag 3 augusti 2010

Blir så ARRRRRG!!!

Hur kan man bete sig som vissa människor gör? Det där uttrycket "Släkten är värst" ja det stämmer till punkt & pricka i detta fallet och det gör mig vansinnig!!!!!!!!!!!!!!

Hur kan man ringa och säga "Vad det så illa?" När de vet att han varit sjuk. Jättesjuk. Ska jag som närmast anhörig verkligen ringa och ge update till personer som inte bryr sig för 5 öre. Aldrig hör av sig. Sist jag träffa personen i fråga var på hennes pappas begravning för 2 år sen. Sen dess har syrran knappt hört av henne. Och nu när hon hört, då ringer hon och är "så ledsen". Jaha?? Ok bryr jag mig? NEJ!!!

Dessutom frågar hon om hur det nu går med fullmakten över S-A´s mamma. För det är just det, hennes del av familjen är bara intresserade av en sak - pengar. Och det har den gamla damen. Att de bara kan med. S-A är inte ens i jorden.

Skulle inte förvåna mig alls om de ställer till hus i helvete för min sis nu med detta om fullmakten, jo för det gäller att roffa åt sig så mycket pengar det går ser ni. Tanten är inte ens död än.

FY FAN!! Jag skäms över sådana människor, blir äcklad, illamående, får avsmak...

Hoppas ni håller er på avstånd! Låt oss vara i fred!

Blä....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar