söndag 1 augusti 2010

Bio & 30 dagar kvar...


Idag åkte vi på bio hela familjen och såg "Shrek 4 ever and after". Vi tittade på olika trailers igår kväll och bestämde att det blev den idag. Varken jag eller mannen var väl överförtjusta men ja, det är ju inte för vår skull vi går så det fick bli den.

Faktum var att den var helt ok. Ganska bra faktiskt. Både jag & mannen var överens om det. Barnen gillade den ju såklart. Efter bion bar det av till min mamma. Vi städade lite och sen åkte vi till Bruger King och åt. efter det bar det av hem och där fastnade jag på trappan till P. Barnen slank in till de och lekte lite, jag & P stod på trappan och prata.

Nu är jag och barnen hemma igen och snart ska jag bestämma mig för vad vi ska göra imorgon.
Syrran ville jag skulle komma till henne imorgon så det blir det väl då men mer...Usch jag vet inte...
Dessutom ska jag beställa 14 lådor Modifast för på tisdag börjar jag pulvra helt så jag hoppas jag hinner få de. Annars får jag köpa två på apoteket så ja...
Nu är det bara 30 dagar kvar till op!!


Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar