måndag 30 augusti 2010

Sista dagen i mitt gamla liv...



Det slog mig just att det är ju just det, det är idag. Sista dagen i mitt gamla liv. Imorgon inleder jag mitt nya liv. Känns stort och underligt på nått sätt. Mitt gamla liv & mitt nya... Det är minsann inte alla som får det. Som kan säga så, men jag kan och ska. Spännande värre.

Jag kommer att sakna min familj medans jag är inlagd men jag kommer ju hem igen på fredag så det är rätt ok ändå. Det är ju för deras skull jag gör det här OCH för min egna så klart. Mest min egna faktiskt. Jag mår inte så bra i kroppen av all denna vikt och det ska bli skönt att få bort lite av den.

Kramen


2 kommentarer:

  1. Måndagen den sista maj var första dagen på resten av mitt liv. Inte för att den ynka viktminskningen jag har gjort hittills har förändrat så mycket i hur jag mår fysiskt, men oj vad jag mår bättre psykiskt. Bara det att jag kan gå in i en affär utan att köpa något onyttigt. Eller att jag kan se tillbaka på dagen när jag går och lägger mig och konstatera att jag är nöjd med allt jag ätit. Stor skillnad! Tänker på dig i morron! Kram

    SvaraRadera
  2. Imorrn när du vaknar upp så är du pånyttfödd.. Jag skall tänka på dig :) Lycka till nu. Kram

    SvaraRadera