lördag 2 oktober 2010

1 dag kvar...

Jaha då var det en dag kvar och det är morgondagen. Sen är det dags. Pirrigt värre. Är inte ett dugg nervös inför själva open men.... Ja det finns ett men. Jag är rädd för att det ska läcka efter open. Att jag inte ska upptäcka det och det ska bli nasty bara.... Det är jag rädd för. Resten ja, det får man ta när det kommer. Försöker inte tänka på det men ja, jag är en tänkare så...

Idag är det Papperskraft i Partille och JAG VILLE ÅKA DIT SÅ HIMLA GÄRNA. Men jag gjorde det inte. Min goda vän i Stkh sa lite fint att ja det finns så många baciller där ju och det hade jag faktiskt inte tänkt på. Jag var så fokuserad på att jag ville dit så jag såg inte de där små rackarna. Imorse bestämde jag mig så att nä det får bli att var hemma idag. Vill inte riskera att få nån bugg i mitt system som ställer till det.

Vet då inte riktigt vad jag tänkte på när jag och Fröken J begav oss ut till ICA Maxi Kungälv för att köpa godis, tidning (till open) och lite annat. Typ spetsband till den lilla rosa jag syr.
För när vi gick omkring därinne så nös de till höger och vänster om mig och jag fick lite lätt panik. Jag sa till dotterna att det här gör vi snabbt. vi rusa in, runt och tog det vi skulle och sen rusa vi till kassan. Jag dök ner i min kofta, som tur är har den en jättekrage man kan begrava sig i och så drog jag upp halsduken om ansiktet. Om jag blev varm? Say WHAT? Typ...

Jaja, hem igen och där vart det lugnt igen. Imorgon ska jag var hemma hela dagen. Packa lilla ryggan och M ska hämta den lilla rosa. Annars blir det soft värre och mysa med barnen.

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar