lördag 9 oktober 2010

Fortfarande ont...

Natten blev lugn tack o lov. Sov hela natten och jag kan upplysa om att jag fick i mig hela 7.5ml Cociliana och det gick bra. Men då har jag alltid tagit den även innan op kanske jag ska tillägga. Man ska vara lite försiktig med den hostmedicinen för den är stark och det är inte alla som tål den. Tog även en Alvedon supp.

Däremot så har jag fortfarande ont i....ja tänk er mellan brösten, ca 10 cm ner och lite snett åt vänster - där har jag ont. Ska man ha det?? Vad sitter där mer än ett plåster??

Allt känns bra när jag sitter still/ligger still men så fort jag rör på mig så gör det ont. Det stramar och känns nästan som när man har håll ni vet. Om jag suttit still ett tag och ska resa på mig och gå så kan jag inte gå rak i ryggen för det gör ont. Kanske är det bara pga hostan inte vet jag men nu är det så att jag hör till den del av befolkningen som står ut ett bra tag men sen börjar oron gro i hjärnan, Inte bra. Jag försöker stå emot och ta det lugnt men jag känner hur oron växer. Är frustrerad över att jag inte är smärtfri än. Tycker det borde bli mer acceptablet liksom...

Usch nu klagar jag....men va fan det är min blogg och det är min dagbok så då får jag klaga, det är bara att stå ut eller scrolla vidare. Förlåt nu är jag grinig också. Får göra nått annat nu.

Kramen

2 kommentarer:

  1. Klaga du på ;) Minns inte om jag hade ont där, men jag har hört om detta, tror nog att dte kan vara normalt, avvakta så får du se. Kram

    SvaraRadera
  2. Har också hört om andra som har haft "håll", själv slapp jag all smärta. Skönt!

    Kram

    SvaraRadera