torsdag 14 oktober 2010

Så mycket att göra...

och så lite som blir gjort. Jag får panik på mig själv. Jag har så mycket som jag tänkte att jag skulle göra nu när jag är hemma men jag är bara trött. Suck...

Helt plötsligt kommer mannen in och säger att han ska åka å hämta Herr A. Va é klockan redan 3? och jo det var den ju. Och vad har jag gjort idag???????? Inget, men det är ju inte sant. Jag har inte ens fått iväg min beställning till Panduro/Slöjddetaljer. Jag menar det brukar ju aldrig vara problem med att få iväg de men det är som om det vore förgjort på nått sätt. Måste verkligen få iväg den snart för jag behöver vissa saker för tillverkning av saker till julmarknaden. Fy på sig. Dags att ta sig i kragen. Ha, jag har ingen krage....

Tror jag ska sätta mig med katalogerna nu faktiskt så ja...Mer än så här blir det inte för nu.

Kramen

1 kommentar:

  1. Klart du är trött, du har ju genomgått en stor operation! Det tog 5-6 veckor för mig att återfå mina krafter! Vila ordentligt och lyssna på kroppen, du är ju faktiskt sjukskriven och då skall man vila! Kram

    SvaraRadera