söndag 3 oktober 2010

NEEEEJJJJJ!!!!!!!!!!!!!!!

Kl är nu 04.07 på natten/morgonen och vem faan tror ni sitter i sängen med en stor kopp honungsmjölk och försöker att INTE hosta. Alltså jag blir knäpp om jag missar den här open också....

Jag blir SÅ LESSEN!!!

Försöker verkligen att slå bort tankarna hela tiden och tro att det ska gå bra imorgon men jag vakna på samma sätt igår och hostan blir ju fan inte bättre, bara slemigare. Sen hostar ju Fröken J, Herr A snorar, mannen har klarat sig och jag? Ja det skulle väl inte vara direkt konstigt om jag blev sjuk igen men om jag vill? Ja eller hur, skulle påven visa sig utan sin godnattmössa?............

Suck, jag vet uppriktigt inte om jag pallar med 4v väntan igen. 4v pulver.... Kanske inte är meningen det här iaf då?? Det kan väl ändå inte vara tredje gången gillt som gäller heller, för det stod det inget om i infofoldern. Tre försök till op, tre försök att rätta till (om det går fel), tre försök i läkande, tre.... Ja ni fattar ju själva. Tankeverksamheten står på "fullt ös". Försöker trycka in stoppknappen men jag tror fan den rostat fast...

Tårar...

Det här é så knäckande........

ingen kram just nu

2 kommentarer:

  1. Ajaj.. Det får ju bara inte ske. Du, jag hörde av en kompis ett trick att snabbt bli av med förkylning, det var att hälla vademecum över en sockerbit och stoppa den i munnen och svälja.. testa. Enligt henne var detta ett hett tips. Kram

    SvaraRadera
  2. NEJ!! överdosera på c-vitamin idag, och ta det lugnt. Håller tummarna! Kram

    SvaraRadera