lördag 2 oktober 2010

Bloggutmaning...

Har fått en utmaning av två bloggvänner om vad jag har i väskan. Jag har då ingen direkt väska för jag har allt jag behöver i fickorna...????? Och jo det blir rätt tjockt imellanåt i byxfickorna. Jag har alla nödvändiga kort i min sk. "plunta" (kreditkorthållare).

MEN om jag har en väska så finns det alltid i den:
* Plånbok/Pluntan
* Mobilen
* Pappersnäsdukar
* Min svetthandduk (ja jag har en sån. Det är en sån där liten gästhandduk som jag har när jag blir väldigt varm, vilket jag blir typ hela tiden. Never leave home wihtout it - typ)
* Nässpray
* Värktabletter
* Min kalender
* Fick spegel & pincett
* Solglasögonen (om de inte sitter på huvudet vilket de alltid gör)
* Dricka (½ flaska med bubbelvtn)
* Papper & pennor (gärna 7-8 st - älskar pennor)
* Armens hudsalva
* Läppglans
* Tuggummi

Ja det var väl allt. Jag har olika väskor. Efter humör. Gärna en liten men det måste vara långt axelrem på den så den hänger käckt på höften.

Nu utmanar jag denna vidare till följande bloggerskor: (Nej jag vet fortfarande inte hur man får in era namn så därför skriver jag ut era bloggar...)

Marie - Mellan ett och Noll
Nettan - En kopp Kaffe
Marina - Lady Marina
Sanna -Pain is temporary, Glory is forever

Kramen på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar