söndag 3 oktober 2010

På västfronten intet nytt...

Alltså det har inte hänt nått mer sen i natt. Jag försökte gå tillbaks till bädden efter mitt inlägg och sov i omgångar, men jag har haft ångest över att det kanske inte skulle bli av imorgon. Sen i morse hände något. Jag berätta för Fröken J hur jag kände mig när hon undrade och då säger hon "Men mamma, tänk inte på det mer då. Du säger ju alltid till mig att inte tänka på det för då blir det bara värre."

Vilken tur jag har som har en så underbart klok dotter. Det fick mig att repa lite mod. Sen dess har jag sytt. Fickor på Fröken J´s alla jeanstights. En mobilficka. Blev jättebra och funkar hur bra som helst.

Det blir ett kort inlägg det här men för tillfället mår jag bara superilla så jag ska gå och vila en stund med mitt korsord.

Jo, M var här och hämtade den lilla rosa klänningen. Hon blev så glad & nöjd när hon såg den. Ska bli jätteroligt att se lilla T i den.

Kramen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar