torsdag 7 oktober 2010

Hemma igen!!

Jaha, då var jag hemma igen. Det vart ju operation iallafall och allt det som hände kommer jag att skriva om i sinom tid för just nu är jag bara trött.

Operationen gick bra och tiden efter också. Kunde ha åkt hem igår redan men nä, jag ivlle ha en natt till på sjukhuset ifall något skulle hända...

Men nu sitter jag här vid datorn igen och knapprar på tangenterna. Känns skönt att vara hemma. Omvälvande men bra & skönt. Har lite svårt att få i mig all dricka men det är bara att pumpa på. Snart sitter rutinerna där.

Har försökt att uppdatera mig på era bloggar som jag följer och det har varit roligt. Samtidigt lite jobbigt. Det är så himla mkt prat om att ut och gå, träna hit & dit, simma, cykla och jag vet inte allt. Blir jätte stressad av detta och känner att jag måste ut jag med - men jag orkar inte. Mamma så till mig att "nu tar du det lugnt i två dagar sen kan du börja" Jag tror jag lyder mamma denna gången faktiskt.

Som sagt det kommer en längre operationsberättelse. Jag vet att många vill läsa det, ni som redan är opade, ni som ska opas, ni som funderar på att opas. Så håll ut den kommer - men inte just idag. Sorry....

Kramen

2 kommentarer:

  1. Bara lugna promenader i början. Jag fick 6 veckors förbud mot att bada i simhallen, för infektionsrisken i såren. Ta det lugnt, du är tröttare än du tror. Kram

    SvaraRadera
  2. Härligt!! Grattis till ditt nya liv. Kram

    SvaraRadera