tisdag 12 oktober 2010

Grattis Soulsister!

som har blivit moster igen till (vad jag tror) är en liten tjej!

Jag bara älskar bebisar och att bli moster - vilket jag är till två flickor C & E - var verkligen störst då de kom innan mina egna kom till världen. Att vara moster är också lika roligt, oroligt och älskande som mina egna barn. Men så har jag alltid betraktat min systers barn som mina och vice cersa. Oslagbart är det!!!

Annars har dagen inneburit att jag arrangerat blommor som jag köpte igår när vi handlade. Det blev jättefint i vardagsrum/kök och Fröken J´s rum och jag bara älskar det. Tänk att blommor kan göra så mycket men det blir liksom mer liv med de i fönstren.
Hade tänkt att göra lite trasdockor också men jag får göra det imorgon. Tänkte göra några och sälja på julmarknaden i december och ja, de är ju rätt populära så jag tänkte göra 10-15 st och ha till försäljning.
Kramen

1 kommentar:

  1. TUSEN TACK! Lilla Isabella är första tjejen på lääänge i vår släkt så vi är extra glada, särskilt som jag och min syster har vars en påg sen innan :)

    kram

    SvaraRadera