lördag 9 oktober 2010

Nyaste bilden av magen


Jaha, här har vi en bättre bild av hur magen ser ut. Den andra var ju liksom tagen åt fel håll och sen vriden till fel håll...hur man nu lyckas göra det.

Ett av plåstren syns dock inte för det är för långt nere på magen och det kom inte med hur jag än tog bilden så ja. Känner mig fortfarande svullen om magen. Ser absolut ingen skillnad än. Vikten före op och efter vara bara -2kg så ja. Det ser man ju inte direkt. Inte kände jag det heller, men det ska bli intressant att se på måndag då jag väger mig igen och se vad som hänt då. Tänker ha måndagar som vägdag.
Kramen

1 kommentar:

  1. Vad konstigt att vi har hålen så olika. Jag har 3 rader med hål. Första raden precis ovanför naveln, ca 10 cm på vardera sidan. Nästa rad 10 cm ovanför, 2 hål nästan längst ut på kanterna. Sista raden ytterligare högre upp i höjd med den första radens hål, alltså inte så brett isär. Varför skulle det vara skillnad på vikten före och efter op? De har ju inte tagit bort någonting...

    SvaraRadera